Thule prezentuje bagażnik Epos

Producent określa swój nowy produkt mianem najbardziej wszechstronnego bagażnika rowerowego. Thule Epos to nowy, w pełni składany i odchylany bagażnik rowerowy na hak, wyposażony w innowacyjny, teleskopowy system montowania rowerów i zaprojektowany z myślą o transportowaniu rowerów wszystkich rodzajów i rozmiarów – górskich, gravelowych czy elektrycznych.

Kluczową innowacją bagażnika Thule Epos są teleskopowe ramiona, które utrzymują i stabilizują rowery na bagażniku. Każde z nich wyposażone jest w obrotową głowicę i wzmacniane paski, co pozwala pewnie i na wiele sposobów zabezpieczyć na bagażniku każdy typ roweru – chwytając go w dowolnym punkcie ramy lub za tylne koło (w sytuacji, gdy chcemy, by rower nie był chwycony za ramę).

Thule Epos w wersji na 3 rowery

Epos może transportować rowery o maksymalnej wadze do 30 kg (per rower), dzięki czemu przewożenie jednośladów jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. W zależności od wersji zmieszczą się na nim 2 lub 3 rowery dowolnego typu czy geometrii (w tym rowery elektryczne, górskie, gravelowe, a także z zamontowanymi błotnikami i bagażnikami).

Montowanie bagażnika na samochodzie jest łatwe i błyskawiczne, podobnie jak umieszczanie na nim rowerów. Co ważne, można to robić niezależnie i w dowolnej kolejności, użytkownik nie musi więc zastanawiać się, w jakiej kolejności będzie chciał montować/zdejmować jednoślady. Gdy Thule Epos jest zamontowany na aucie i załadowany rowerami, można go łatwo odchylić do tyłu, by uzyskać wygodny dostęp do bagażnika auta.

Gdy na bagażniku nie są umieszczone rowery, ramiona stabilizujące przechowywane są na płasko, co zapewnia wygodny dostęp do bagażnika auta, bez konieczności odchylania Thule Epos. Nowy bagażnik rowerowy jest także w pełni składany, co ułatwia jego transportowanie i przechowywanie, gdy nie jest używany.

Thule Epos po złożeniu

Thule Epos trafi na rynek w kwietniu 2023 r., w rekomendowanej cenie 4999 zł za wersję na 2 rowery oraz 5499 zł za wersję na 3 jednoślady.

Specyfikacja techniczna:

  • Wysoka ładowność – do 30 kg na jeden rower i 60 kg w sumie – pozwala na transportowanie
    wszystkich typów jednośladów, w tym ciężkich e-rowerów,
  • Pasuje do wszystkich typów ram, o średnicy od 20 do 90 mm,
  • Pozwala wygodnie transportować nawet większe rowery, za sprawą dużych odległości pomiędzy
    rowerami (250 mm) i długiej podstawy (do 1350 mm),
  • Pasuje do rowerów z kołami od 16 do 29” i oponami do 3,2” (do 5” w przypadku zastosowania dodatkowych, sprzedawanych oddzielnie, pasków akcesoryjnych)

Artykuł powstał na podstawie materiałów prasowych producenta

Written By
More from Redakcja

Szkoła przełajowej nie-jazdy

Kilimandżaro to taka górka maleństwo, którą zna każdy jeżdżący na rowerze wrocławianin....
Czytaj więcej