Karbonowy Kellys Soot 90. Co warto o nim wiedzieć?

Jeszcze przed oficjalną premierą Soot zawitał w nasze progi (a właściwie to kurier dostarczył go nam wprost pod przyczepę campingową) i towarzyszył nam na piaszczystych trasach i asfaltach w Lubuskiem. To pierwszy karbonowy gravel Kellysa. Ładny, szybki i na GRX’ie. Przedstawiamy nasze pierwsze zdjęcia i podstawowe informacje o tym modelu.

Zdjęcia: Ewa Jezierska


1. Rama wykonana z włókna węglowego wykorzystuje nowoczesne standardy takie jak sztywne osie, flat-mount, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów.
2. Trzy mocowania na koszyk do bidonu, mocowania błotników oraz mocowania do pełnowymiarowego bagażnika.
4. Widelec jest w pełni wykonany z włókna węglowego ze stożkową rurą sterową.
5. Napęd to najnowszy Shimano GRX w konfiguracji 1×11. Z tej samej grupy pochodzą hamulce.
6. Rower wyposażony jest w opony Schwalbe G-One tubeless ready założone na obręcze DT Swiss G 540, zatem przejście na system bezdętkowy jest niezwykle proste.

Skrócona specyfikacja:
RAMA: Kellys Gravel Concept – Carbon Disc
WIDELEC: Kellys Carbon Disc 1.5 TS
KORBA: Shimano GRX RX600-1 (40T)
MANETKI: Shimano GRX BL-RX600 / ST-RX600 Dual Control, 11-speed
PRZERZUTKA: Shimano GRX RX812
HAMULCE: Shimano GRX RX400 Hydraulic Disc
PIASTY: Novatec Disc
OBRĘCZE: DT Swiss G 540 Disc
OPONY: Schwalbe G-One Allround 38C